Regeneracja SCR – wszystkie autobusy, maszyny budowlane itp.

Dodane: Wtorek, 12 Czerwiec, 2018  09:51

Opis oferty:

Zdaniem wielu producentów system SCR jest najbardziej oszczędnym sposobem na sprostanie ograniczeniom związanym z emisją tlenków azotu a występującym z filtrem cząstek stałych systemem oczyszczania spalin.
Wymagania jakie nałożono na producentów samochodów ciężarowych przez wprowadzenie normy Euro4 / Euro5 / Euro6 wymusiły na nich wprowadzenie systemów, które obniżą emisje szkodliwych gazów do atmosfery.
Niestety eksploatacja katalizatorów SCR bywa niekiedy kłopotliwa. Bywa, że system połączony z FAP/DPF zapycha się i trzeba go poddać regeneracji.
Zbyt późne poddanie regeneracji filtra cząstek stałych i systemu SCR może grozić jego trwałym uszkodzeniem i doprowadzeniem do bardzo kosztownej wymiany.
Wady układu SCR AdBlue:
• zwiększenie masy pojazdu o około 150 kg, dzięki czemu ładowność pojazdu ulega ograniczeniu.
• konieczność częstego tankowania mocznika – dodatkowy koszt i kłopoty z dostępnością.
• częste awarie podzespołów systemu SCR - wysoki koszty wymiany / naprawy podzespołów
• ryzyko awarii systemu w trasie, za granicą, daleko od bazy – tryb ograniczenia mocy
Zalety układu SCR:
• czystsze spaliny, spełniające wyśrubowane normy Euro4 / Euro5 / Euro6
Nasze Firma posiada najskuteczniejsze metody regeneracji systemów SCR
Zadbaj z nami o środowisko
www.eurovat.info.pl

Zadzwoń, odpowiemy na wszelkie twoje pytania i wątpliwości.
Napisz wiadomość

Napisz wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 5MB, Dozwolone:jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
reCAPTCHA
Andrzej Matuszewski
Na Lento.pl od 24 sty 2017
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie